شناسهٔ خبر: 174992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز و افتتاح ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه های راهداری در دشتستان

بوشهر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳۰ پروژه راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیاردتومان آغاز و افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سامان قلی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۳۰ پروژه راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیاردتومان آغاز و افتتاح می شود.

وی گفت: این پروژه ها شامل احداث و بهسازی راه های فرعی و روستایی و همچنین محورهای ایمن سازی شده و نقاط پرتصادف ( روشنایی های طولی، نیوجرسی و ... ) می باشد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و رضایتمندی کاربران جاده ای خواهد داشت.
قلی پور درباره شاخص ترین پروژه های مورد بهره برداری در دشتستان اظهار کرد: احداث کمربندی طلحه و تعریض راه روستایی شاهیجان، تعریض و بهسازی محورهای روستایی ذکریایی، دهقاید به نظرآقا، احداث راه روستایی باغتاج و روشنایی محور های کلل به آبپخش، بنداروز به نینیزک و همچنین ایمن سازی ورودی شهرک صنعتی برازجان از مهمترین پروژه هایی است که در هفته دولت تقدیم مردم دشتستان می شود.
وی یادآور شد: فاز دوم بهسازی محور سعدآباد به وحدتیه و همچنین سعدآباد به نظرآقا هم در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.
به گفته قلی پور، با توجه به افزایش مناسب اعتبارات استانی و ملی طی سه سال اخیر در سطح شهرستان انتظار می رود با تکمیل و بهره برداری این پروژه ها، شاهد بهبود کیفیت محورهای مواصلاتی دشتستان باشیم.